09171072507
دکل مهاری G45

دکل مهاری G45

 

دکل مهاری G45

 

 

دکل مهاری G45

 

 

دکل های مهاری به خاطر سبکی وزن و قیمت و هزینه مناسب تامین و نصب، در مقایسه با سایر انواع دکل ها در کشور ایران به عنوان یک راه حل دائمی و کم هزینه مورد استقبال و کاربرد گسترده قرار گرفت.

و متاسفانه در ایران بدون رعایت فاصله استاندارد مورد نیاز جهت نصب سیم مهارها (بوکسل) و بدون محاسبه بارگذاری مناسب هر دکل، دکل های مهاری به صورت انبوه و غیر استاندارد در همه جای کشور و به خصوص شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار گرفته شد، که این موضوع منجر به سقوط دکل های مهاری در زمان های مختلف شده است.

 

 

محل قرارگیری دکل مهاری

دکل های مهاری قابل نصب بر روی زمین و یا پشت بام های منازل و ادارات می باشد. همچنین ارتفاع بلند برج ها و ساختمان ها در کلان شهرها بهترین محل برای نصب آنتن های مخابراتی ، بی سیم و یا دیش های کوچک اینترنت بر روی دکل مهاری به حساب می آیند.

اگر سطح زمین محل قرارگیری و نصب این دکل ها باشند به دلیل ارتفاع طولی بلند دکل، فضای زیادی جهت نصب سیم های مهار نیاز می شود که این فضا حداقل باید به شعاع ۳/۱ ارتفاع دکل در نظر گرفته شود.

 

دکل مهاری G45 

دکل G45 از قطعات و سکشن های پیش ساخته ۳ متری ساخته می شود ، پایه های این نوع دکل از لوله با قطر ۳۳/۷ و ضخامت ۲/۵ میلیمتر می باشد . قطعات داخلی آنها شامل بریس و هوریزنتال از نوع میلگرد ساده نمره ۸ یا ۱۰ می باشد و به صورت خرپایی به هم متصل می شوند. عدد مقابل G بیانگر عرض قاعده بخش ها به سانتیمر است .
سکشن های تولیدی پارس دکل از نظر نحوه ی مونتاژ و گالوانیزه ، دارای بهترین کیفیت تولیدی در بازار ایران می باشد . تمامی متعلقات تحویلی همراه این دکل ها از قبیل پیچ و مهره ، سیم مهار ، بیس پلیت ، کلمس ( کرپی ) ، گوشواره ، مهارکش ، انکراد ( عصایی ) ، انکربولت ، بیس پلیت ، تاج ، چراغ چشمک زن و … دارای بالاترین کیفیت بازار و از جنس درجه ۱ بوده .

کاربرد دکل مهاری G45

۱-  نصب آنتن های بی سیم
۲-  دیش های کوچک اینترنت

مزیت دکل مهاری G45

۱-  وزن پایین و سبک
۲- قیمت مناسب
۳- سهولت در نصب و باز کردن

معایب دکل مهاری G45

۱- ظریفت پایین دکل
۲-  فضای زیادی جهت نصب نیاز دارد

 

مشخصات فنی دکل مهاری G45 

نام دکل نوع دکل طول سکشن وزن نوع لوله میلگرد تعداد وجه نوع گالوانیزه
مهاری G45 ۳M ۲۶kg ۱inch ۱۰ ۳ گرم
این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

پانزده + 4 =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،