09171072507

پایه پنل خورشیدی

پایه پنل خورشیدی

پایه پنل خورشیدی یا استراکچر خورشیدی

پنل خورشیدی یک حرکت و انتخاب هوشمندانه که انرژی نورانی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنل خورشیدی در جهان که بیش از ۶۵ میلیون پنل خورشیدی را برای خانه ها ، کسب کار و نیروگاه های برقی در سراسر جهان تحویل داده است مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم پنل خورشیدی به این صورت است که می‌تواند انرژی خورشید را دریافت کند و آن را به الکتریسیته تبدیل کند که برای مصرف‌های تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد. سیستم‌های فتوولتائیک معمولاً شامل یک پنل و ماژول‌های صفحات خورشیدی، اینورتر، و گاهی اوقات یک باتری یا ردیاب خورشیدی و سیم‌کشی اتصالات نیز می‌باشد.

انواع پنل خورشیدی

اطلاعات بیشتر در مورد پنل‌های خورشیدی

پنل خورشیدی چگونه کار می کند؟

چگونگی عملکرد پنل خورشیدی

وقتی فوتون ها به یک سلول خورشیدی برخورد می کند،الکترون ها را از اتم هایشان جدا می کنند.اگر کنداکتور ها به مثبت و منفی سلول وصل شوند،یک مدار الکتریکی را تشکیل می دهند.وقتی الکترون ها در یک مدار شناور می شوند،الکتریسیته تولید می کنند.چند سلول خورشیدی یک پنل خورشیدی را تشکیل می دهند و چند پنل(ماژول) میتوانند از طریق سیم کشی به هم متصل شوند تا یک آرایه خورشیدی را تشکیل دهند.هر چه پنل بیشتری به کار ببرید،انرژی بیشتری تولید خواهد شد.

کاربردهای پنل خورشیدی چیست؟

کاربردهای پنل خورشیدی

کارایی پنل خورشیدی در گذر زمان چگونه است؟
با گذشت زمان کارایی پنل خورشیدی و هم چنین بازدهی آن ها بین ۱۰ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا می کند و با گذشت زمان معمولا شرکت های سازنده پنل خورشیدی ، پنل ها را بین ۵ تا ۲۵ سال گارانتی جهت کارایی و بازدهی محصول می دهند.
پایه پنل خورشیدی یا استراکچر خورشیدی
در حال حاضر هزینه تولید برق خورشیدی بالا است. اگر در منطقه ای هستید که به راحتی به کابل کشی برقی دسترسی دارید فکر استفاده از انرژی خورشیدی به جای برق نباشید. دلیل ارزان بودن برق کابل کشی، یارانه ای است که دولت ها برای آن در نظر می گیرند. این انرژی فعلا برای فعالیت های دولتی به کار گرفته می شود.
همچنین در نقاط کشور که از آفتاب مطلوبی بهره میبرند برای کسب درامد از فروش برق تولید شده نیز میتوان استفاده نمود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)