09171072507
دکل خرپایی چیست

دکل خرپایی چیست

 

دکل خرپایی چیست

 

دکل خرپایی چیست

در این پست از سایت پارس دکل قصد دارم دکل خرپایی چیست را توضیح بدم

 

دکل خرپایی

شاید نام دکل خرپایی را شنیده باشید . اما جالب تر از آن شابد برای شما این باشد که بسیاری از فعالان صنعت دکل یا نام دکل خرپایی را نشنیده اند . و یا نمیدانند دکل خر پایی چه نوع دکلی است . ما به عنوان فروشنده دکل و تولید کننده دکل بارها به مشتریانی برخورده ایم که در استعلام دکل با نام خر پایی مواجه شده اند. ولی اطلاعی از نوع این دکل یا نحوه ساخت و نصب دکل مربوطه نداشته اند . شما در ادامه این متن متوجه میشوید این دکل یک نوع دکل خود ایستا است ؟ یا دکل مهاری ، و یا دکل منوپل ؟

هرچند که شاید برای شما این مطلب ساده باشد . اما به منظور آگاه سازی . و احترام به همه فعالان صنعت دکل سازی این مقاله را در اختیار شما میگذاریم .

 

دکل خر پایی چه نوع دکلی می باشد خودایستا ، دکل مهاری یا دکل منوپل ؟

شاید برای شما بسیار ساده و خنده دار باشد وقتی بدانید نام دیگر دکل خودایستا دکل خر پایی است . بله به همین سادگی . در گذشته به دکل های خودایستا خرپایی هم گفته میشد که امروزه دیگر از این نام استفاده نمی شود . و همه گان با نام خودایستا از این نوع دکل یاد میکنند . دلایل این نام گذاری و یا تغییر نام به خود ایستا مشخصا واضح نیست . اما احتمالا به خاطر کاربرد کلمه ای خاص در متن این نام ، این تغییر نام به خودایستا صورت گرفته است .

خوب تا این جای مطلب سعی کردیم . با زبان فان تنها برای آن دسته از عزیزان که علاقه داشتند. با نام و نوع دکل خرپایی آشنا بشوند . این قضیه را مطرح کنیم . اما خالی از لطف نیست . حال مقداری هم از مزایا و کاربرد های دکل خودایستا برای شما بگوییم .

کاربرد های دکل خود ایستا

دکل خود ایستا به دلیل حجم و ابعاد بزرگ خود معمولا برای بارگیری تجهیزات سنگین به کار میرود . به همین دلیل هم معمولا در مکان های وسیع و گسترده نصب می شود . از سایر ویژگی های این نوع دکل می توان به این موضوع اشاره کرد . که معمولا هر نوع دکل خودایستا دارای یک نقشه و محاسبه ساخت می باشد . بر خلاف نوع دکل مهاری که به عنوان مثل در تیپ G35 یا G45 با یک نقشه واحد ساخته میشوند . دکل های خود ایستا سه پایه دارای محاسبات و نقشه های مختلفی می باشند . این قضیه در مورد دکل های چهار وجهی نیز صدق می کند .

 

تولید و نصب دکل خودایستا

شرکت پارس دکل  به عنوان تولید کننده دکل و سالها سابقه در زمینه ساخت دکل و صادرات دکل در انواع مختلف ( دکل مهاری ، خود ایستا ، دکل منوپل ) به کشورهای همسایه . مانند عراق ، سوریه ، ترکیه ، افغانستان ، ترکمنستان و … افتخار دارد . اعلام نماید تمامی مراحل تولید دکل خودایستا را از طراحی و محاسبه و نقشه کشی تا ساخت و نصب انجام میدهد . علاوه بر این طی طرحی ویژه پشتیبانی و نگهداری دکل های شما را نیز انجام میدهد .

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت دکل با کارشناسان فنی مستقر در شرکت پارس دکل در طول ساعات اداری در تمام روزهای هفته تماس برقرار نمایید .

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

هفده − چهار =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،