09171072507
Architecture of Radio

نرم افزار Architecture of Radio

نرم افزار Architecture of Radio

با Architecture of Radio امواج رادیویی را ببینید

unnamed

کمی از گوشی خود فراتر بروید! امواج رادیویی مدام بر روی شما تاثیر می گذارند و شما حتی قادر به دیدن آنها نیستید. با وجود روترهای بیشمار وای فای، برج های سلولی (cell tower)، ماهواره های جی پی اس (GPS) و دیگر دستگاه های کوچکتر بی سیم، هوای اطراف ما را دریایی از انرژی فرا گرفته است.

ریچارد ویژجن، با طراحی اپلیکیشن Architecture of Radio قصد دارد تا این امواج را بر روی گوشی و تبلت شما مرئی کرده و به نمایش بگذارد. این اپلیکیشن امواج دکل‌های مخابراتی، وای‌فای‌ها و ماهواره‌هایی را  که در اطراف شما هستند، به نمایش می‌گذارد. این اپ یک نمای ۳۶۰ درجه از  امواج را به ما نشان می دهد در صورتی که این امواج می تواند از یک مودم روتر وای فای و یا دکل های مخابراتی و یا ماهواره های جی پی اس باشد . البته گفتنی است که این اپ در حال حاضر فقط در یک محدوده خاص در آلمان قابل استفاده است.

Architecture of Radio برنامه ای است که با این هدف ساخته شده که این فراز و فرودهای امواج را در پیش روی کاربر مجسم سازد. سازنده ی این برنامه با در نظر گرفتن یک پایگاه داده ای از ۷ میلیون برج سلولی، ۱۹ میلیون روتر وای فای و صدها ماهواره، یک تجربه ی واقعیت افزوده ایجاد می کند که شما می توانید با قرار دادن آیفون و یا آیپد خود در هر جهت، نمایشی از این سیگنال های رادیویی در نواحی اطراف خود ارائه دهید.

 

ویژگی های Architecture of Radio :

  • مشاهده امواج رادیویی مانند یک مودم روتر
  • جمع اوری اطلاعات بیش از هفت میلیون دکل موبایل
  • مشاهده امواج رادیویی به صورت یک نمای ۳۶۰ درجه
  • شناسایی موقعیت کاربر با استفاده از GPS
  • مشاهده امواج رادیویی در قالب واقعیت افزوده

 

تصاویری از نرم افزار Architecture of Radio

 

 

MetroUI Mac App Store   googleplayplayplaystorestoreicon 1320185152800385231

۴/۵ - (۱ امتیاز)
این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

17 + هشت =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،