09171072507
انواع دکل مهاری

انواع دکل مهاری

 

 

انواع دکل مهاری

 

انواع دکل مهاری

در این پست از سایت پارس دکل میخواهیم انواع دکل مهاری بپردازیم

آشنایی با انواع دکل مهاری ( G35 , G45  , سه وجهی و چهاروجی ) 

دکل های مهاری بسته به بارگذاری دکل مهاری و ارتفاع به انواع مختلف دسته بندی می شوند که سری G این نوع دکل ها از همه سری های دیگر دکل پر استفاده تر و مقرون به صرفه تر می باشد . در ادامه قصد داریم که شما را با انواع دکل مهاری از  قبیل دکل سه وجهی یا دکل چهار وجهی ، دکل G35 , دکل G45 آشنا کنیم.

 

دکل های مهاری G25: دکل سه وجهی

از انواع دکل مهاری این نوع دکل سبک ترین نوع بوده . و دلیل وزن سبک آن استفاده از لوله های سبک فشاری به قطر ۳cm و میلگرد های زیگزاگی متصل کننده . به قطر   ۸mmمی باشد. کاربرد این نوع دکل به دلیل سبکی وزن ، در پشت بام خانه ها می باشد.

دکل مهاری G35: دکل سه وجهی

از انواع دکل مهاری این نوع به صورت سر بر یا در اصطلاح سه وجهی می باشد. که عضو فشاری آن لوله ها و میلگردها نقش متصل شونده . زیگزاگ به لوله های سبک را دارند. این دکل ها محدوده ارتباطی محدودی را پوشش می دهند. ارتفاع این نوع دکل ۱۵ تا ۳۰ متر، محدود به نمره میلگرد مصرفی که غالبا نمره ۸ یا ۱۰ می باشد. فنداسیون این سری از دکل ها بتنی بوده . که دکل به وسیله صفحه ستون و بولت به فنداسیون ساده بتنی خود متصل می گیرد.

 

دکل مهاری G45: دکل های مهاری سه وجهی

نحوه طراحی و تولید و ویژگی های ساختاری این نوع دکل ها مشابه دکل های G35 می باشد. و تفاوت در کاربرد انها می باشد یعنی دکل های G45 امکان بارگذاری بیشتر و همچنین امکان استفاده در فعالیت های متعدد از جمله مخابرت و ارتباطات بی سیم را دارد. این دکل ها را بر روی بستر های خاکی، سنگی و خاک دستی و زمین های شهری بنا کرد.

 

دکل های مهاری G45: دکل چهار وجهی

همانگونه که از اسم این دکل ها مشخص است . دارای چهار ستون لوله ای عمودی بوده . و از میلگردهای فولادی به عنوان متصل کننده . زیگزاگ به این سری از دکل ها استفاده می شود. و کاربرد آن علاوه بر زمینه ارتباطی و مخابراتی کاربرد امنیتی دارد و می توان در سایت های نیروگاهی بادی و…… مورد استفاده قرار داد.

 

دکل های G65: دکل سه وجهی

این دکل سه وجهی از لوله ای ضخیم تر برای ساخت آن استفاده می شود و بیشتر در سایت های کویر مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین علاوه بر ارتباطات و عملکرد نیروگاهی در حوزه روشنایی و انتقال نیرو نیز استفاده می شود.

 

دکل های G80: دکل سه وجهی

از انواع دکل مهاری این دکل ها سنگین ترین نوع دکل و در عین حال مقاوم و مستحکم ترین نوع دکل بوده . و دارای فنداسیون یک پارچه و محدود به ارتفاع مجاز m120 می شوند.

 

پارس دکل

شرکت پارس دکل یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین و نصب انواع دکل مهاری  آمادگی خود را به کارفرمایان عزیز در این راستا ارائه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید .همین الان با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید .تا به بهترین شکل ممکن راهنمایی شوید.

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

ده − هشت =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،