09171072507
دکل مهاری

در مورد دکل مهاری G35 بیشتر بدانید

در مورد دکل مهاری G35 بیشتر بدانید

 

 

در مورد دکل مهاری G35 بیشتر بدانید

در این مقاله از سایت پارس دکل قصد دارم در مورد دکل مهاری G35 بیشتر بدانید را توضیح بدیم

دکل مهاری 

تقریبا بالغ بر ۷۰ درصد از سفارشات دکل های مخابراتی در ایران و حتی در خاورمیانه و کشورهای که مقصد صادرات دکل از ایران می باشند .

مانند عراق ، ترکمنستان ، افغانستان و … دکل مهاری می باشد .

همانطور که حتما شما علاقه مندان و فعالان در حوزه دکل های مخابراتی در سطح شهر مشاهده نموده اید . اکثر دکل های نصب شده . خصوصا دکل های پشت بامی از نوع دکل مهاری می باشند .

حال در اکثر کارخانه های تولید دکل ، در خط تولید دکل مهاری بالغ بر ۵۰ درصد تولید دکل تعلق دارد به دکل مهاری G35 .

در این مطلب سعی بر این است آنچه باید راجع به دکل های مهاری G35   را برای شما بازگو کنیم .

از ساخت دکل مهاری تا نصب و همچنین تا صادارت دکل و تعمیر دکل .

 

دکل مهاری G35 

به جرات می توان گفت پر مصرف ترین و پر کاربردترین با بیشترین میزان تولید دکل مهاری G35 می باشد .

این قضیه را به راحتی با نگاهی به اطرافمان در سطح شهر می توانیم پی ببریم .

دکل G35 از آنرو تبدیل به یکی از محبوترین دکل های مخابراتی بین نصابان و کارفرما ها شد . که هم در نصب دکل سهولت دارند . و هم در ارتفاع مورد نظر معمولا کارایی مناسب دارد .

این نوع دکل به دلیل وزن سبک و فاصله مهار نسبتا مناسب با پشت بام ساختمان های داخل ایران ، تبدیل به محبوترین نوع دکل مهاری شده است .

مشخصات دکل مهاری G35 

همانطور که حتما میدانید دکل مهاری G35 با قاعده مثلثی شکل و طول بیرونی هر ضلع این قاعده برابر با ۳۵ سانتیمتر ساخته میشود.

سکشن های آن طبق معمول ۳ متری می باشد . با میلگرد نمره ۱۰ و همچنین لوله نمره ۳۲ با ضخامتی معادل ۲ میل یا تقریبا یک اینچ تولید میگردد .

وزن تقریبی هر سکشن از دکل G35 بین ۲۴ تا ۲۵ کیلو متغییر می باشد . این تفاوت یک کیلویی در وزن سکشن به دلیل استفاده از میلگرد های نوردی است . چرا که در این نوع میلگرد چگالی و وزن گاها متفاوت می باشد .

 

سکشن های دکل مهاری G35 در کارخانه تولید دکل پارس دکل با جوش CO2 توسط جوشکاران متخصص و با استانداردهای بین المللی با حرفه ای ترین تجهیزات ساخته میشوند. سپس این سکشن ها به واحد گالوانیزه ارسال میگردند . در این مرحله در تشت گالوانیزه گرم سکشن ها قوطه ور می شوند . در نهایت توسط پرسنل کارخانه عملیات پلیسه گیری انجام میشود . این عملیات به منظور راحت تر نصب شدن و سوار شدن سکشن ها بر روی یکدیگر در زمان نصب دکل صورت می گیرد .

از مراحل قبل از نصب دکل می توان به مرحله رنگ آمیزی دکل اشاره نمود . این مرحله بنا بر سفارش و درخواست مشتری در دو سطح رنگ آمیزی دستی و یا رنگ آمیزی دکل به روش کوره ای صورت می پذیرد .

خدمات پارس دکل

شرکت parstowerco علاوه بر انجام تمامی مراحل ذکر شده در بالا . خدمات تخصصی دیگری همچون نصب دکل و یا پشتیبانی و نگهداری دکل و تعمیر دکل را به صورت بسیار حرفه ای با شرایط خاص ارائه می دهد . به منظور آشنایی هر چه بیشتر با خدمات شرکت پارس دکل با مشاورین و متخصصین ما در شرکت تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

 

اطلاعات بیشتر در خصوص دکل های مهاری

۵/۵ - (۱ امتیاز)
این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

شانزده + 19 =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،