09171072507
دکل خودایستا لتیس

دکل خودایستا لتیس

 

دکل خودایستا لتیس

 

 

 

 

دکل خودایستا لتیس

 

در این مقاله از سایت پارس دکل قصد دارم در مورد دکل خودایستا لتیس توضیح بدم

دکل خودایستا لتیس LATIS

 

دکل لتیس نام دیگر دکل های مخابراتی خودایستا می باشد. توجه داشته باشید که در حالت کلی در ساخت دکل های مخابراتی در ایران از دو مدل استفاده شده است. که همان طور در بالا بدان اشاره شد دکل های مخابراتی پایه لوله و نبشی و هم چنین دکل های مخابراتی پایه تمام نبشی داریم.

 

برای نصب آنتن های موبایل و وایرلس اغلب از دکل های خودایستای لوله و نبشی استفاده می شود و این در حالی است که برای نصب آنتن های مایکروویو از دکل های خودایستای تمام نبشی استفاده می شود. در ساخت دکل های پایه لوله و نبشی هم از جوشکاری استفاده شده و هم از پیچ و مهره، این در حالی است که در ساخت دکل های مخابراتی تمام نبشی تنها از پیچ و مهره استفاده شده است و این می تواند تعمیرات و نگهداری این مدل از دکل را نسبت به مدل دیگر راحت تر کند.

 

اهمیت دکل های مخابراتی

دکل های مخابراتی بخش مهمی از یک منطقه شهری به حساب می آیند. و بدون داشتن آن ها در واقع هیچ سرویس موبایلی نمی تواند پاسخ گو باشد. و یا این که خط اینترنت نمی تواند برقرار شود . به همین دلیل در ساخت و نصب این دکل ها بایستی از استانداردهای خاصی استفاده شود. تا تعمیرات این دکل های مخابراتی به حداقل خود برسد. برای نصب دکل های مخابراتی بایستی از قبل نقشه ساخت آن به مهندس نصب طراح داده شود. تا بتواند شکل کامل اتصال سکشن ها را انجام دهد .

موضوعی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . و اگر این موضوع به درستی رعایت نشود. خیلی طول نمی کشد که دکل با مشکل مواجه می شود .و این مشکلات ممکن است به سلامت انسان ها حتی آسیب بزند. به فرض مثال در هنگام نصب پایه های دکل های نبشی این اصطلاح مطرح می شود .که هر پایه نبشی باید به شکل ۹۰ درجه باشد . و تمامی این اصطلاحات در استاندارد نصب و راه اندازی دکل خودایستا آورده شده است.

 

میانگین ارتفاع دکل و نصب دکل خودایستا

 

اکثر دکل های مخابراتی حدود ۱۲۰ متر ارتفاع دارند. اصطلاحا تمامی دکل ها از وصل شدن سکشن هایی تشکیل شده است که ارتفاع هر کدام از این سکشن ها چیزی در حدود ۶ متر است. به همین دلیل در ساخت هر دکل لتیس به ۲۰ سکشن نیاز داریم تا بتوانیم با وصل کردن آن ها به ارتفاع ۱۲۰ متری برسیم. دقت داشته باشیم که این قطعات به سادگی به همدیگر وصل می شوند .

اما نکات تخصصی در هنگام نصب کردن آن ها چون شیب و چگونگی جوشکاری قطعات وجود دارد.  که تنها در استاندارد نصب دکل های مخابراتی گنجانده شده . و مهندس طراح بایستی به دقت به این موارد توجه داشته باشد.

 

پارس دکل

شرکت پارس دکل یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین و نصب انواع دکل خودایستا . آمادگی خود را به کارفرمایان عزیز در این راستا ارائه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید .همین الان با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید .تا به بهترین شکل ممکن راهنمایی شوید.

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

20 − سیزده =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،