09171072507
دکل های خود ایستا 4 پایه

دکل های خود ایستا ۴ پایه

دکل های خود ایستا 4 پایه

دکل های خود ایستا ۴ پایه

در این پست از سایت پارس دکل قصد

دکل های خود ایستا:
دکل های خود ایستا اصطلاحاْ به دکل هایی گفته می‌شود که دارای ٣ یا ۴ پایه بوده و پایه ها با اعضای خرپائی به هم متصل می‌شوند.
دکل خودایستا چهار پایه تمام نبشی :
دکل های خودایستا چهار پایه تمام نبشی ، از نبشی ساخته می شوند . پایه های اصلی ( Leg )  از نبشی بوده ، که بسته به نوع طراحی دکل از نبشی  ST37 و یا ST52 استفاده می شود . قطعات داخلی این دکل ها شامل بریس ها ، هوریزنتال ها ، ریداندنت ها و … از نوع نبشی می باشد . مقطع این نوع دکل بصورت مربعی بوده که با افزایش ارتفاع طول ، ضلع این مربع رفته رفته و متناسب با شیب تعریف شده برای دکل کاهش می یابد .

کاربرد :
•    نصب آنتن های مایکروویو ( Microwave )
•    نصب آنتن های موبایل ( Mobile )
•    نصب آنتن های بیسیم  ( Wireless )

نحوه ساخت :
در ابتدا نبشی ها را سوراخ کرده ، سپس نبشی ها توسط پیچ های پر مقاومت ۸/۸ یا ۹/۱۰ به یکدیگر متصل می شوند . در برخی از مواقع ممکن است برای فراهم نمودن شرایط اتصال از پلیت های کمکی نیز استفاده کرد .

 

*هشدار : به دلیل رعایت استانداردهای مخابرات ، استفاده از مواد اولیه خالص و مرغوب و تولید دکل های مخابراتی با بهترین کیفیت ، شرکت ایران دکل که تولید کننده دکل های مخابراتی در ایران می باشد مورد تائید بسیاری از ارگان ها ، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی قرار گرفته است . به همین سبب متأسفانه بعضی از افراد و شرکت ها ( خصوصی ) جهت فروش کالاهای نامرغوب و غیراستاندارد خود به سوء استفاده از نام و عنوان تجاری ایران دکل اقدام نموده اند . لذا خواهشمند است در هنگام استعلام قیمت و خرید ، نهایت دقت را به عمل آورید .

* بدیهی است که کلیه دکل های تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی بوده و با بهره گیری از تجهیزات و دستگا های صنعتی پیشرفته با بهترین کیفیت تولید و به همراه گارانتی ساخت عرضه می شوند .

 

مزیت :
•    حذف معایب جوشکاری
•    سطح بادگیر نسبتا زیاد
•    امکان بررسی و بازرسی تمامی قسمت های دکل
•    استقامت و ظرفیت بالا در مقابل سرعت بادهای شدید

معایب :
•    احتیاج به فضای کافی جهت نصب دکل

 

 

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

چهار × 3 =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،