09171072507
سقط جنین اصلا ارتباطی به دکل موبایل ندارد

سقط جنین اصلا ارتباطی به دکل موبایل ندارد

سقط جنین اصلا ارتباطی به دکل موبایل ندارد

مسئول بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت گفت: بر اساس بررسی های علمی انجام شده تاکنون موضوع سقط جنین و ارتباط آن با دکل های مخابراتی ثابت نشده است.

bad effects of mobile phones

 

علی گورانی، مسئول بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: مقدار انرژی که از دکل‌های ارتباطی موجود در کشورمان ساطع می‌شود، به میزان نصف استانداردهای جهانی نیز نیست. مردم که در حال حاضر با پدیده پرتوهای ارتباطی روبرو هستند مربوط به جنبه روانی این موضوع است.

وی در این نشست که پیرامون بررسی وضعیت دکل‌های مخابراتی در سطح شهر تهران و ابهامات پیش رو برگزار شده بود، پیرامون علل اصلی مشکلات موجود مسائلی را مطرح کرد و گفت: مردم در حال حاضر با مشکلات مربوط به دستگاه‌های وای‌فای و موبایل‌های موجودشان روبرو هستند و آن را به دکل‌های موبایل، ارتباط می‌دهند که انرژی آنها نصف استانداردهای جهانی است.

مسئول بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت در ادامه افزود: در زمینه مضرات دکل‌های موبایل عملا بیشتر از واقعیات فیزیکی صحبت می‌شود و مردم سقط جنین‌های صورت گرفته را به این دکل‌های مخابراتی ارتباط می‌دهند. اما سازمان بهداشت جهانی این موضوع را کاملا رد می‌کند و به طور کلی باید گفت که بیشترین مشکل را می‌توان در بحث فوبیا در استفاده از این وسایل هوشمند جستجو کرد. در حالی که دنیا به سمت استفاده از وسایل هوشمند می‌رود، ما نمی‌توانیم به این سمت حرکت نکنیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر فضای روانی موجود در این مسائل بیش از واقعیات آن بوده و بایستی به سمتی پیش برویم که فضای روانی موجود در جامعه آسیب کمتری از بابت این فضا ببیند. البته در حال حاضر شاهد بهم‌ریختگی در ساماندهی و استقرار دکل‌های مخابراتی هستیم که باید به این موضوع رسیدگی شده و ساماندهی لازم بر روی آنها اعمال گردد.

 

سقط جنین اصلا ارتباطی به دکل موبایل ندارد

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

5 + هفت =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،