09171072507
فروش دکل مهاری

فروش دکل مهاری

 

فروش دکل مهاری

 

فروش دکل مهاری

سایت پارس دکل مفتخرسال های دز مینه فروش دکل مهاری در حال فعالیت است

برای خرید هرگونه دکل در ایران فقط کافیست با مشاوران پارس دکل در ارتباط باشید

پارس دکل با سال های تجربه در امر تولید و فروش دکل مهاری در خدمت شماست

 

خرید دکل مهاری

 

یک تولید کننده دکل مهاری برای فروش سکشن دکل خود به خریدار روش های متنوعی با قیمت دکل های مختلف می تواند داشته باشد . اما شرکت پارس دکل  به عنوان یک تولید کننده دکل مهاری و سالها تجربه در امر ساخت دکل و متعلقات دکل و صادرات انواع دکل به کشورهای همسایه از جمله عراق و … روش های فروش خود به مشتریان را در این مطلب برای شما مطرح میکند .

 

فروش دکل مهاری به صورت گالوانیزه 

 

در این روش سکشن های دکل ها پس از ساخت در کارگاه تولید دکل به گالوانیزه فرستاده میشود . در آنجا سکشن ها وارد استخر گالوانیزه شده . و پس از آن آماده فروش دکل به مشتری میشود . قیمت گالوانیزه در این روش به قیمت دکل  و سکشن های خام اضافه میشود .

فروش دکل بدون گالوانیزه 

 

در این روش دکل بدون گالوانیزه شدن و در اصطلاح به صورت سکشن سیاه فروخته میشود . قیمت دکل مهاری در این نوع ارزانتر می باشد . ولی بدیهی می باشد فرسودگی و خوردگی دکل در این مورد بیشتر محتمل خواهد بود .

فروش دکل با گالوانیزه و رنگ 

 

در این روش علاوه بر اینکه سکشن های دکل گالوانیزه شده اند . به صورت کوره ای و یا گاها بنا به سفارش مشتری به صورت دستی رنگ آمیزی میشود . در این روش علاوه بر قیمت دکل مهاری و گالوانیزه انجام گرفته . قیمت رنگ آمیزی سکشن های دکل نیز جداگانه محاسبه می شود .

 

فروش دکل با متعلقات دکل 

 

گاها ممکن است خریدار دکل . سکشن های مورد نیاز خود را بدون متعلقات دکل از فروشنده دکل مهاری درخواست کند . اما اصولا برای نصب دکل نیاز به متعلقات و تجهیزاتی می باشد . که طبیعتا هنگام سفارش دکل به تولید کننده دکل سفارش داده میشود . تا در کنار دکل برای خریدار ارسال شود . قیمت تجهیزات دکل جدا از قیمت دکل مهاری محاسبه میشود . و بسته به مدل های زیر متفاوت میباشد :

فروش دکل با متعلقات بر حسب ۶ متر مهار 

 

در این روش دکل با متعلقات برحسب نصب با مهاری روی هر ۶ متر یا دو سکشن به فروش می رسد . پیش تر در مقالاتی در مورد تفاوت نصب دکل بر روی شش متر مهار و یا ۹ متر مهار توضیحاتی داده بودیم .

 

فروش دکل با متعلقات بر حسب ۹ متر مهار 

 

همان موردی است که در بالا ذکر شد . با این تفاوت که دکل مهاری در فواصل ۹ متری یا هر ۳ سکشن یک مهار محاسبه میشود . بدیهی است قیمت دکل در صورت محاسبه بر حسب هر ۶ متر یک مهار پرانتر از قیمت دکل مهاری بر حسب هر ۹ متر یک مهار می باشد . زیرا سیم مهار و متعلقات بیشتری مصرف میشود .

فروش دکل به همراه سیستم ارتینگ 

در این روش دکل به همراه تجهیزات چاه ارت و سیم و .. به فروش میرسد و هزینه ایجاد چاه ارت جدا از قیمت دکل به همراه قیمت تجهیزات سیستم ارت می باشد .

 

فروش دکل  با سیستم روشنایی 

 

برای هر دکل مهاری ، خصوصا دکل های با ارتفاع زیاد و یا دکل هایی که بر روی ساختمان های بلند نصب میشوند . وجود یک چراغ دکل الزامی می باشد . فروش چراغ دکل به همراه دکل از خدمات شرکت پارس دکل  می باشد .

 

خط تولید دکل مهاری پارس دکل

 

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

شش − سه =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،