09171072507
فونداسیون دکل مهاری

فونداسیون دکل مهاری

 

 

فونداسیون دکل مهاری

 

 

فونداسیون دکل مهاری

در این مقاله از سایت پارس دکل میخواهیم در مورد فونداسیون دکل مهاری توضیح بدم.

هر سازه ، محصول و یا کالای دارای یک استاندارد تعریف شده می باشد . حال ممکن است این استاندارد قراردادی نوشته شده . و ثبت شده در سطح جهانی باشد .

یا یک استاندادر یک قانون نانوشته بین فعالین آن حوزه باشد . ما در این مقاله سعی داریم استاندارد فونداسیون دکل مهاری را برای شما توضیح دهیم .

اینکه بدنیم کلا فونداسیون دکل مهاری چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟ و برای چه باید یک دکل مهاری دارای فونداسیون باشد .

سپس راجع به استاندارد های مربوط به فونداسیون دکل مهاری خواهیم گفت .

فونداسیون دکل مهاری

فونداسیون

فونداسیون به منظور جلوگیری از واژگونی ناشی از بار باد دکل مخابراتی استفاده می گیرد. معمولا دو نوع فونداسیون دراین نوع  دکل استفاده می شود. که شامل فونداسیون زمینی و پشت بامی می باشد .

اگر به خاطر داشته باشید پیش تر از نصب دکل مهاری نیز به دو صورت پشت بامی و یا زمینی برای شما گفته بودیم .

فونداسیون دکل مهاری

فونداسیون دکل مهاری زمینی

اگر فونداسیون بر روی زمین اجرا گردد: پس از انجام محاسبات مربوط به ارتفاع و وزن و محاسبه بار باد بر روی دکل مهاری ، چاهی به ارتفاع یک متر حفر می گردد و شبکه آرماتور کار گذاشته می شود و سپس صفحه ستون و بلت ها گذاشته می شوند و حفره با بتن پر می شود و دکل بر روی بیسی که بر روی فونداسیون تثبیت شده است . نصب می گردد.

 

فونداسیون دکل مهاری پشت بامی

اگر فونداسیون بر روی پشت بام اجرا گردد. فونداسیون این نوع دکل از نوع فونداسیون آهنی پشت بامی می باشد. این نوع فونداسیون شامل یک سازه Y یا H شکل است. که از تیرآهن نبشی نمره ۱۶ ساخته شده . بدیهی است که یکی از استاندارد های فونداسیون دکل در اینجا بیان میشود . که برای دکل سه وجهی فونداسیون را به صورت Y در نظر میگیرند . و برای دکل چهار وجهی به صورت H .

سپس صفحه ستون زیر دکل بر روی آن جوش داده می‌شود. این سازه دارای ابعاد حداقل ۱ متر می‌باشد و بر روی کف بام و مابین ۲ ستون افقی بام قرار می‌گیرد . تا بار انتقالی از روی دکل بر روی قاعده دکل را بر روی سطح بام منتقل و پخش نماید.

 

امیدواریم این مطلب برای علاقه مندان به مطالب مربوط به دکل مخابراتی مفید واقع باشد . جهت دریاقت قیمت فونداسیون دکل و یا مشاوره جهت اجرای فونداسیون و یا نصب دکل با مشاورین و کارشناسان نصب دکل در شرکت پارس دکل تماس  بگیرید .

 

 

پارس دکل

شرکت پارس دکل یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین و نصب انواع دکل مهاری . آمادگی خود را به کارفرمایان عزیز در این راستا ارائه می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید .همین الان با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید، تا به بهترین شکل ممکن درخصوص نحوه اجرای فونداسیون دکل مخابراتی راهنمایی شوید.

 

منبع: دکل مهارشده

۵/۵ - (۱ امتیاز)
این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

2 × پنج =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،