09171072507
سکشن دکل مهاری

دکل مهاری و متعلقات قسمت دوم

 

 

 

دکل مهاری و متعلقات قسمت دوم

اجزای دکل مهاری

سکشن دکل مهاری

 

۱. سکشن

سکشن های دکل مهاری از لوله, میلگرد و پیچ تشکیل شده اند و میلگرد های دکل مهاری از نوع بدون آج ساده اند. ارتفاع هر سکشن در دکل های مهاری سه متر می باشد. ضخامت لوله و میلگرد ها بنا به ارتفاع دکل متغیر است اما بعنوان یک طرح کلی لوله سایز ۳۲ و میلگرد سایز ۱۰ میتواند پاسخگوی نیازهای سازه ای باشند. اتصال لوله و میلگرد دکل های مهاری توسط جوشco2 انجام می شود.

 

انکرراد دکل مهاری

۲.انکرراد

انکرراد ها جهت اتصال سیم های مهار به فونداسیون مورد استفاده قرار می گیرند، سایز انکرراد ها بنا به تعداد سیم های مهاری تغییر میکند. جهت عدم خوردگی انکرراد ها نیز از گالوانیزه گرم بهره گرفته می شود.

انکربولت دکل مهاری

 

۳.انکربولت

جهت اتصال دکل مهاری به فونداسیون از انکر بولت استفاده می شود، تعداد انکربولت ها بر اساس ارتفاع و وزن دکل از ۱ تا ۳ عدد متغیر است. در انکربولت نیز گالوانیزه شدن قسمت های بیرون زده الزامیست.

 

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

10 + 18 =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،