09171072507
دکل مهاری G35 و دکل مهاری G45

دکل مهاری G35 و دکل مهاری G45

دکل مهاری G35 و دکل مهاری G45

 

 

دکل مهاری G35 و دکل مهاری G45

در این مقاله از سایت پارس دکل قصد داریم دکل مهاری G35 و دکل مهاری G45 بپردازیم

در این پست میخواهیم توضیخات کامل در مورد G35 و g45  بدیم پس با ادامه پارس دکل همراه باشید

 

کاربرد دکل مهاری

آنچه میدانیم و پیش تر به آن اشاره شد . دکل های مهاری به منظور ارتباطات رادیویی و وایرلسی و نصب تجهیزات وایرلسی کاربرد دارد . به خصوص در مناطق و مکان های که با محدودیت فضا مواجه باشیم . اما آنچه که در این مطلب میخواهیم به آن بپردازیم . کاربرد دکل مهاری G35 و مقایسه آن با کاربرد دکل مهاری G45 می باشد . و همچنین دکل مهاری G45 چهار وجهی در مقایسه با دکل مهاری G45 سه وجهی .

 

دکل مهاری G35 

این دکل که به جرات میتوان گفت پرکاربردترین نوع دکل های مهاری می باشد . با تولید بسیاری توسط تولید کننده دکل همچون پارس دکل  مواجه می باشد . این نوع از دکل  هاهمان طور که از اسمش G35 معلوم است . دارای ۳ وجه می باشد . که مثلثی متساوی الاضلاع با طول هر قاعده ۳۵ سانت می باشد . البته در دکل مهاری G35 عدد ۳۵ مربوط به اندازه بیرونی سطح مقطع می باشد نه اندازه داخلی .

 

کاربرد دکل مهاری G35 

 

و اما کاربرد دکل مهاری G35 ، این نوع دکل مناسب برای مواقعی است . که نیاز کارفرما حداکثر تا ۳۳ متر باشد . شعاع مهار استاندارد دکل مهاری G35 یک سوم ارتفاع می باشد . و از آنجایی که حداکثرارتفاع در دکل  G35 سی و سه متر می باشد . پس ما نیاز به فاطله مهاری حدود ۱۰ متر داریم . البته این فاصله برای زمانی است که هدف ما نصب به صورت ۹ متر مهار باشد .

در صورتی که از پایه های دکل تا آخرین نقطه پشت بام فاصله به ۱۰ متر نرسد . حالت نصب را به ۶ متر مهار تغییر میدهیم . به این معنی که فاصله مهار و پایه دکل را تغییر میدهیم . کمتذ میکنیم . اما در عوض از تعداد بیشتری سیم مهار استفاده میکنیم . و از هر دو سکشن یک مهار میزنیم .

پس نتیجه میگیریم دکل G35 مناسب با مکان هایی هم می باشد که فضای نصب کمی در اختیار داریم .

 

کاربرد دکل مهاری G45 

 

دکل G45 سه وجهی 

 

دکل مهاری G45 سه وجهی برای مواقعی مناسب است که ارتفاع مورد نیاز حداکثر ۴۵ متر باشد . و طبق فرمولی که در بالا گفته شد . حداقل فضا از پایه دکل تا لبه پشت بام حداقل ۱۵ متر می باشد . البته باز هم طبقه فرمول های که در بالا ذکر شد برای زمانی است که ما از روش ۹ متر مهار استفاده میکنیم . پس بنابرین دو کاربرد دکل مهاری G45 سه وجهی را نیز در اینجا بیان کردیم .

همچنین همچون دکل G35 در دکل مهاری G45 نیز عدد ۴۵ مربوط به سطح بیرونی قاعده دکل می باشد . چه در دکل G45 سه وجهی ، چه در دکل مهاری G45 چهار وجهی .

 

دکل مهاری G45 چهار وجهی 

 

کاربرد دکل  G45 چهار وجهی برای مواقعی است که ما حداکثر نیاز به ۸۱ متر ارتفاع داشته باشیم . و طبق آنچه در بالا گفتیم فضای مورد نیاز از لبه پشت بام تا پایه دکل جهت نصب مهارکش حداقل ۲۷ متر میباشد . البته جهت نصب با سیستم ۹ متر مهار .

همچنین عدد ۴۵ در دکل مهاری G45 چهار وجهی مربوط به قاعده بیرونی چهار وجه دکل می باشد . و همچنین در این نو دکل ما از چهار جهت نیاز به نصب مهارکش داریم .

شرکت پارس دکل به عنوان تولید کننده دکل های مخابراتی و سازنده دکل سالهاست این مدل دکل را با قیمت مناسب به خریداران دکل ارائه میکند . شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش تماس با ما سایت . با مشاورین آنلاین ما ارتباط برقرار کنید و در تمام طول ساعات هفته از قیمت دکل مطلع شوید

این مطلب را دوست داشتید؟ به ما امتیاز دهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید...

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

یک + ده =

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی مهمترین بخش یک سیستم انرژی خورشیدی است. تابش نور خورشید بر روی پنل خورشیدی باعث تولید جریان الکتریکی می شود. در ادامه به

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

استانداردهای نصب دکل مخابراتی

برای نصب دکل های مخابراتی نیز مانند دیگر دکل ها استانداردهایی وجود دارد. ضروری است که دکل مخابراتی تا شعاعی معین برای انسان ها، تاسیسات،